A_lien Cycling va invita la concurs:
Scurt pe doi, avem de-a face cu o competiţie de montaje video originale în cadrul căreia se pot câştiga 10.000 de coco şi un trip la Barcelona, poate cel mai fain oraş din Europa în momentul de faţă. Pentru detalii, citiţi comunicatul de la Mountain Dew şi puneţi-vă pe editat, că nu se ştie niciodată de unde sare iepurele, montajul câştigător sau turistul cu un diplomat de zece miare de dolari la subţioară! ;)
Succes!
Mountain Dew anunţă deschiderea competiţiei internaţionale MOFILM în România
Cel mai îndrăzneţ spot audio-video va fi premiat cu 10.000 dolari şi o excursie la Barcelona
Bucureşti, 21 decembrie 2010 – Până pe 31 ianuarie 2011, pasionaţii de film pot răspunde printr-un montaj audio-video original şi îndrăzneţ temei creative lansate de Mountain Dew în cadrul competiţiei MOFILM, proiect artistic global. Concursul de film internaţional este deschis pentru prima oară şi participanţilor din România sub sloganul Extreme meets film. Aceştia concurează alături de realizatori de scurtmetraje din întreaga lume pentru marele premiu de 10.000 de dolari şi o excursie la festivitatea de premiere care va avea loc la Barcelona în februarie 2011.
Mountain Dew aduce pentru prima oară în România competiţia MOFILM, fiind unul dintre brandurile care susţine tinerii creativi sa-si distribuie scurtmetrajele. MOFILM este o organizaţie globală a cărei activitate a început în 2007 şi s-a remarcat ca pionier în promovarea conţinutului audio-video pentru telefoane mobile. Impreuna cu personalităţi precum Robert Redford, Kevin Spacey, Isabella Rossellini şi Spike Lee şi prin colaborarea cu numeroase branduri, MOFILM sprijina o comunitate globală de realizatori amatori şi pasionaţi de film.
Pentru festivalul de film de la Barcelona din februarie 2011, Mountain Dew prezintă o temă de lucru ce trebuie rezolvată până pe 31 ianuarie 2011 prin intermediul unui spot de brand cu durata intre 45-120 secunde. Competiţia este deschisă la nivel internaţional şi este adresată tuturor realizatorilor (amatori) de film. Tema creativă lansată de Mountain Dew este disponibilă pentru download pe site-ul www.mountain-dew.ro şi este in linie cu trasaturile brandului: aventură si nonconformism intr-o nota de umor aparte. Pentru a câştiga marele premiu de 10.000 de dolari şi participare la gala exclusivistă de premiere de la Barcelona, concurentii trebuie să urmeze câţiva paşi simpli: să realizeze montajul audio-video intre 45-120 de secunde ieşit din tipare, dar in conformitate cu regulile prezentate pe site-ul competiţiei.
Toate montajele audio-video ce respecta criteriile competiţiei vor fi vizionate de un juriu online specializat direct pe www.mofilm.com, criteriile de evaluare fiind rezolvarea temei creative intr-o maniera originala, cu potential de viral.