sâmbătă, 20 august 2011

Transapin Bike Maraton Ranca la final













Duminica trecuta a avut loc prima editie a maratonului "Transalpin Bike Maraton Ranca", ocazie buna de a prinde putin antrenament inainte de Geiger care se tine a fi cel mai greu si frumos maraton MTB de la noi din tara. Surpriza a fost mare atunci cand am realizat ca avem parte de un traseu fantastic, cu urcare in gol alpin pana la cota 2200, si de o dificultate ridicata, atat pe coborare cat si pe urcare.

Startul l-am luat impreuna cu inca doi colegi de la Alien Cycling, dupa care incet am inceput sa ne rasfiram in pluton. Ajung la punctul de alimentare 1 unde incepe urcarea care se prezinta a fi foarte dificila.
Dupa aproape 1-1,5h de urcare afara incepe sa se intunece, si sa ploua. La inceput mai normal, iar apoi se apuca o torentiala de toata frumusetea si grindina din plin. Multi ciclisti am vazut ca au intrat la adapost din cauza echiparii necorespunzatoare, nu aveau absolut nimica la ei pentru ploaie(ceea ce nu prea este indicat la munte unde vremea se schimba radical de la o ora la alta). Nu mare a fost surpriza cand de la cele 32gr.C care erau jos in localitatea Baia de Fier, am ajuns in golul alpin la peste 1800m altitudine la temperaturi de 5-6gr.C. Cu o vointa de fier, si amenintat de alte furtuni ce se vedeau la orizont am tras tare, si am ajuns la finish dupa aproape 6 ore de pedalat si mers pe jos(multe zone de push-bike).

In concluzie, sunt multumit de traseu, la dificultate il clasez pe locul 2 dupa Geiger, marcaje nu chiar perfecte(am pierdut 15-20min dupa o rataceala pe prima coborare). Sa speram ca la anul organizatorul va avea o echipa mai numeroasa. Felicitari celor de la Salvamont Gorj care au ajutat majoritatea ciclistilor ce nu au apucat sa termine cursa, sa ajunga la finish.

Felicitari Transalpin Bike Maraton Ranca 2011 si asteptam si la anul sa ne invitati la un nou maraton.



Ramane pe maine sa pedalam la Geiger MTB Challenge in Sibiu.